VEEL GESTELDE VRAGEN

Algemeen

Kan ik langskomen voor advies?

Ja dat is mogelijk nadat er een afspraak is gemaakt.
Neem contact met ons op.

Wat zijn onze contactgegevens?

Ons telefoonnummer: +31 (0)73 737 02 02
Ons e-mailadres: info@2fix.nl

Wat is ons adres?

Showroom / printfarm:
Ladonkseweg 5
5281RN Boxtel

Magazijn:
Zwartbroekweg 38
5237KX ‘s-Hertogenbosch

Bestellen

Wat is de levertijd van de producten?

Producten die op voorraad zijn worden vaak binnen 1-2 wekdagen verzonden.
Producten waarbij geen voorraad wordt getoond wordt speciaal voor je besteld.
Levertijd is vaak 2-4 werkdagen. Mocht het anders zijn nemen we contact met je op.

Mijn gezochte product staat niet op de site kan deze besteld worden?

Veel producten kunnen we bestellen door de snel groeiende markt kan het voorkomen dat nieuwste producten niet direct op de site staan. Neem even contact met ons (info@2fix.nl) op om te kijken of we het product kunnen bestellen.

Kan ik mijn bestelling doorgeven telefonisch of per e-mail

Dat is mogelijk maar voorkeur heeft om direct te doen via onze website.
Zo ben je zeker dat product gereserveerd wordt en niet besteld kan worden door een andere klant.

Kan ik een (btw) factuur krijgen van mijn bestelling?

Dat is mogelijk, nadat je bestelling is verzonden stuurt ons systeem automatisch pdf factuur door.
Mocht je deze niet hebben ontvangen neem even contact met ons op.

Levering

Verzendkosten

We handteren vast tarief voor verzendingen. Deze worden getoond bij het afrekenen.
Meer informatie kan je hier terug vinden.

Mijn bestelling wordt bezorgd door andere vervoerder dan GLS

Dat is mogelijk dat je bestelling bezorgd wordt door PostNL of DHL.
De bestelde producten worden van centraal magazijn naar je opgestuurd.

Ontvang ik track en trace code?

Ja zodra je bestelling verzonden is krijg je automatische e-mail binnen.
Hierin staat een tracking code in om je bestelling te volgen.
Je ontvangt ook aparte e-mail van onze vervoerder met een trackinglink.

Op de dag van bezorging zal ons systeem automatisch nog e-mailsturen als de chauffeur onderweg is met je bestelling. Let wel op dat chauffeur niet direct aan de deur staat.
Je bestelling wordt vaak tussen 8:00 uur en 18:00 uur bij je bezorgd.

Er is iets mis gegaan met de levering wat nu?

Dat is erg vervelend dat het gebeurd.
Neem even contact met ons op zodat wij verder kunnen uitzoeken met de vervoerder.